Det var konstigt...

Igår kväll(läs natt) satt jag och min syster uppe i TV-rummet och slog in de sista julklapparna samtidigt som vi tittade på tv4 fakta...Programmet som visades var "truama:livet på akuten" ett va mina favorit program...

I alla fall så var det en kvinna som satt i väntrummet och hade tydligen jätteont i magen, stackare tänkte jag som vet vad smärta är om jag får lov att säga så...I alla fall så la dom henne på en bår och bara sprang iväg med henne och jag tänkte "va fan, springa iväg med henne på en bår, man mår ju för fan bara illa av det.." Ja fast det var ju itne så konstigt när hon helt plötsligt särade på benen och ut kom en unge, till hennes egen förvåning?!

Hon födde alltså en dotter, utan vetskapen om att hon ens var med barn:O

Grattis till Henne då!:)

Kommentarer
Robban säger:

De är rätt bra gjort att föda en unge utan att veta att man är gravid xD

2008-12-22 | 12:48:07 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
ERIK säger:

ja, harry potter filmerna är så himla bra :)



tack så mycket, klart du får länka! :)

2008-12-22 | 13:05:00 | http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0