Alla har vi drömmar

En dröm jag länge haft vore om Harry Potters värld ändå exsicterade. Kalla mig nu vad ni vill-.-
Men jag..älskar den!
Åhh jag håller på att få Harry-feber tror jag....Give me some Harry Potter!
Jag tror det var förra...eller kanske förförra julen då jag satt som klistrad framför den 4:e boken om Harry Potter, dagen innan, den 23 december, sisdär vid halv tolv tiden på kvällen då och bara läste och läste och läste, för jag visste att jag skulle fåd en femte boken i julklapp så jag var ju tvungen att läsa ut den innan. Och sagt och gjort, två minuter innan var jag klar...nu är det 6:e boken som gäller...men orkar jag börja idag?

Kommentarer
Lina säger:

Klart man älskar Harry Potter! Vad vore livet utan han och hans värld? Jag kan läsa böckerna om och om igen, jag gillar t.o.m. filmerna, kan titta på dem hur många gånger som helst utan att tröttna, iaf de första ;) du är långt ifrån ensam om att älska Harry Potters värld ;D <3333

2008-12-22 | 15:36:28 | http://rojiblanca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0