Vad jag fick....

Fick en fråga på vad jag fick när jag fyllde år..Jag gör väl en lista, enklast så.

Jag fick:

En bärbar Dator med tillbehör såsom mobilt bredband, trådlös datamus.
Kondomer, och ja det var Louise jag fick dem av xD (Louise var du tvungen? xD)
En dag kräm och en ögonskugga från MakeUp store.
En fodrad Munkjacka från H&M och en mascara.
Två ljusstakar i turkos färgton.
Pengar.
En fotlänk, halsband och en blus.
Film


Samt att Louise och jag "förlovade" oss...(TA DETTA INTE PÅ FEL SÄTT) Hon bjöd ut mig på middag och så frågade hon om jag vile fortsätta vara hennes bästa vän livet ut och så fick jag en ring, dock siter den på höger hand;)

Kommentarer
Louise säger:

haha, nu är vi förlovade! whoo! :)<3

2008-08-14 | 14:09:13
Louise säger:

o ja, jag var tvungen o köpa kondomer xD<3

2008-08-14 | 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0