Tillbaka vänt dygnet och snart drar det igång.

Snart drar verkligheten igång. Äntligen! Har saknat de här tidiga mornarna...Bussrfesan till skolan...bussresan hem... aja nu drar då det i¨gång..Lär väl inte vara lika förtjust sedan xD Men nu är det sista året sen öppnar sig en ny värld, nämligen gymnasiet. Och jag längtar redan...MEn det känns liksom som man vill att det är nu man ska börja gymnasiet att det är nu allting ska dra igång. Men antar att det är för jag vet vad jag vill, eller ska jag vara ärlig har jag ingen aning. Jag vet inom vilket område men nu på lsutet har jag fått upp ögona än mer för det när man hör om allt som hämde. Är jag säker, spelar jag korten rätt?


Kommentarer
Alex säger:

klart du gör rätt :P detta året kommer gå skit snabbt och innan du anar sitta du som utbildad Sjuksköterska/amulansförare :)

2008-08-14 | 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0