Tidiga mornar och stadig frukost....



Snart börjar jag faktiskt tro på tv reklamen...

Något jag märkte att jag behöver inte äta något mer underdagen men FRUKOST är något jag nu måste ha! Helt plötsligt...Känns som att dagen inte kommer funka annars. Så hur vedevärdig jag än tycker filen är så måste jag äta den....Lika det här med att komma upp klockan kvart över sex och göra frukost...inte hitten men men...Jag måste och det känns ändå skönt att kunna nu sitta här, ta en halvtimme på mig att äta frukost och sedan bara borsta tänderna och gå till skolan.

Idag börjar skoldagen med SO =D (ett av favoritämnerna) Där vi även fått en ny lärare, ska bli kul att se hur det
 funkar. men jag måste väl hålla med om att en so lektion på i och en halvtimma var lite överdrivet långt men men... Man får helt enkelt göra det bästa av situarionen:) Hur ser erat schma ut?

Det roliga är att titta på vädret, ser ut att skymta lite sol nu :)

Och idag kommre det "säkra beskedet om nästa veckas....." Ja ni, ni får veta mer sen;)


Måste nu återvända till SMS.andet av en person;)

Kommentarer
Louise säger:

hehe, sms:ande av en person....Svårt o veta vem det kan vara Not! :) haha xD

Ni är så gulliga tsm :)<3

2008-08-19 | 07:29:02 | http://saknardig93.blogg.se/
Alex säger:

Det ska jag med verkligen ta mig till att kunna sitta ner i lugn och ro och äta min frukost i lug´n och ro :) stressar alltd så jag aldrig hinner äta :P men ska bli ändring på det ^^

2008-08-19 | 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0