Morötter och kondomer = Plast på en morot

När man bli 15 innebär det ju ävven att man blir byxmyndig. Och detta ville Louise förtydliga genom att köpa mig kondomer. Ett tiopack fick jag, inte för jag vet när de ska komma till använding men ändå xD

I alla fall skulle Lousie avra så snäll at ha seualundervisning för min syster och mig, även min lillebror Anton som satt med i köket:)

Så Lousie visade hur man satte på en kondom, på en morot...det var bara det att ett par sekunder senare tågar min pappa in i köket och Anton utbrister " Pappa louise sätter plast på moroten!" Gullig, Ja det är han (A)

Lika imorse när de skulle grattulera mig så öppnade jag ett par packet med dels ett modem i och en med en trådlös datamus. Så jag började ana att jag skulle få en dator men var inte säker...jag kunde ju lika väl få saker till den efterssom jag sagt att jag skulle köpa en... Så när jag har sista paketet kvar säger Anton "Josse ska du inte öppna din dator då?"

Ja ni jag kan inte göra något annat än att Älska han. men det finns en till "man i mitt liv" jag älskar och du vet vem du är <3

Detta laptop skydd köpte jag iidag på telia för 269 kroner. Det pinsammaste var att killen i kassan glömde larma av det xD

Kommentarer
alex säger:

Kommer alltid skratta när jag ser en morot :D haha , skönt också att du fick en trevlig födelsedag <3

2008-08-11 | 01:48:16
Therese säger:

svar; Tacktack, jag vet hur det känns att förlora någon så jag tycker att ni ska ta väl hand om eran morfar :) tyckte bara de va lite sorgsamt att läsa ;/

2008-08-11 | 12:37:34 | http://thessanse.blogg.se/
Therese säger:

svar; Tacktack, jag vet hur det känns att förlora någon så jag tycker att ni ska ta väl hand om eran morfar :) tyckte bara de va lite sorgsamt att läsa ;/

2008-08-11 | 12:37:51 | http://thessanse.blogg.se/
Ferhat säger:

haha där fick du en kort lektion av Louise XD hoppas du lärde dig något nu :p xD

2008-08-11 | 15:54:14 | http://ferhat.blogg.se/
Josefine säger:

cool :D

2008-08-11 | 17:32:31 | http://queenofdiamond.blogg.se/
Anonym säger:

Vad fick du när du fyllde år? Grattis...

2008-08-12 | 12:19:08
Louise säger:

haha, nu vet du hur du gör sen när du ska trä på en kondom xD

2008-08-14 | 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0