Det är sommar...och nu är den över....



När morden i Midsommer drar i gång då är det sommar...på riktigt...ja och nu när det slutar då är somamren över...

Och det är bara skönt. Kan inte skolan börja redan nu på måndag? Har börjat blivit uttråkad av att bra gå runt här hemma...Nu är det bara ett år kvar sedan får jag lämna denna (läs skit) skola och börja om på nytt...

Fick en och annan dålig nyhet jag inte vill gå in på=/ Men den fick mig att tänka starkt på en låt jag hörde på MacLoeds döttrar för inte alltför länge sedan....refrängen gick  "have I told you that i love you, today?" Och det får verkligen en att tänka till. Var dag kan bli den sista utan att man vet om det. När det gäller livet finns det inga garantier. Så hur kan man säga till en person att  "du har ungefär 6 månader kvar att leva" De kan lika gärna ha 48 timmar....Så har jag sagt till dig att jag älskar dig idag?

Kommentarer
mamma säger:

jag älskar dej oxå /mamma

2008-08-05 | 23:54:48
Lina D säger:

Längtar också till att skolan ska börja! Har tröttnat på att bara vara hemma och tröka x)



Och bloggat har jag börjat med igen, kika gärna in! kanske inte så intressant, menmen ;) massa kramar <3

2008-08-06 | 11:40:11 | http://aboutlinad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0