Då var det igång



Då var det igång...på riktigt...080808...okej varför jag skrev det har jag ingen anning om...

När jag var mindre var skidåkning, friidrott, fotboll, handboll mm det roligaste att titta på på Tv:n ...nuförtiden blir jag galen när den vanliga tv tablån störs av dessa...Okej GoldenLeag, VM och OS då går det...Vid OS är det till och med kul. Och nu har det dragit igång, OS i Peking (Bejing) 2008. På 08:ornas dag....Perfekt....OS 08 startar 080808...okej jag tjatar om det...än sen? Det är min blogg;) Så hur tror ni det går för Sverige då? Ska jag vara ärlig tror jag det kommer gå ********* Visst vi har bra Idrottare men vi har så litet utval i jämnfört med vissa länder såsom USA, Kina, Ryssland...Men men vi får försvara den blågula flaggan:) Vad de än gör så är det deras bästa och man kan inte begära mer....

Kommentarer
Alex säger:

Hejja sverige :D fast sen cluft la av md 7 kamp e det kört :( och kajsa bergqvisst och olsson :D vi e körda ^^

2008-08-08 | 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0