Back on Track!

Nu ska jag verkligen börja ta det här bloggandet på allvar. Okej skolan är prio 1 men ändå....

Vissta jag har sagt, eller har jag inte det att jag ska skriva "seriösa" inlägg...inte bara idag regnar det, jag gick upp 07.17. och gjorde frukost omelett bla bla.....Men idag får det bli ett "oseriöst" inlägg-.....

Jag som varit så duktig att vända om dygnet totalt denna sommar. Inatt kunde jag inte somna förrän två och ni vet kvällen innnan skolan börjar. MAn ser till att ha allt iordninggjort, i varenda minsta detalj. Och Gissa vad? jag kom upp klokan kvart över sex! Credits to me:O Skoldagen bestod väl mest av introduktion men igår kör det igång på allvar, fyfan vad jag längtar! :D (Ursäkta ordspråket) Fast jag skulle vilja ta ett snack med rektorn, att sluta fyra på en fredag var ingen hitt....

Men men...Som sagt...ska ta bloggandet på större allvar nu:) Just i denna stund har jag fått gå in i rollen som mamma då min kära moder varit så duktig att stuka foten haha..så nu är det bara ännu mera som ska göras xD

Det får bli allt från mig ikväll...kommer en uppdatering imorgon bittie:D

Kommentarer
Alex säger:

Duktigt du var som tog han om hemmet igår :)

2008-08-19 | 13:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0