Vadå, beroende? Nää...eller?

Jag och mitt te. Hur förbaskat gott är det inte? Och speciellt Liptons Svartvinbär eller hallon. Jag har snart druckit te koppar idag och då har jag sovit mellan 10 och 2...Och helgen inleddes med störtböl då affären han stänga innan jag fick mitt te. Och igår fick jag tag på svartvinbärs te. Men det dög ju inte för mig, jag ville ju ha mitt hallon te också! Så när vi på kvällen åkte för att handla lite sista-minuten-varor såsom mjölk så passade jag på att kika om den större matkedjan inte skulle ha det att bjuda på då, men nej då. Stog och svor tyst för mig själv tills jag insåg att jag hade en gammal dam precis bakom ryggen..pinsamt värre...men vadå, jag tillhör väl "dagens ungdomar?"


Kommentarer
Kevin säger:

Haha, men te är ju något utav de godaste som finns att dricka ju.

Och jag är ju lite beroende jag också, dricker det varje kväll. Alltid gott med en smörgås till :)

2009-01-26 | 17:16:41 | http://thelifeofkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0