UGGS+pulkabackar= GÖR DET INTE!

Idag skulle jag vara så "rolig" med Anton så jag drog med honom i en pulka ner till vår lilla pulkabacke. Min syster var så underbart snäll och lät mig låna hennes varma UGGS. Så jag drog på mig de förbaskade skorna (det tyckte jag inte när jag drog på mig dom dock) och så traskade vi iväg. Hade även med mig bokkassen med lite böcker som skulle tillbaka till biblioteket. I alla fall så stannade vi för att först och främst åka lite pulka, dvs Anton, jag puttade.

Sen så runt hans sista åk så lämnade han pulkan nedanför backenoch vägrade gå ner för att hämta den. så tillslut gav jag väl med mig och halkade ner för halva backen innan jag satte mig på min nu onda bak/rygg, ja jag började faktiskt gråta men det har aldrig,eller jo visst finns det saker som  gjort bra mycket ondare,men flr den stunden önskade jag att man inte hade någon rygg, att man inte hade någon svansskota...Nu har jag i alla fall lärt mig att nästa gång är det RIKTIGA vinterskor som gäller...

Kommentarer
Louise säger:

Haha whoo :D du är bäst gullet! <3

2009-01-05 | 23:36:01 | http://livetomlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0