Tja...det var väl roligt :-)

Innan jul var jag och en till från min klass bort på en miljökonferans för ungdomar i Mora, miljötinget. Detta var över en helg och man fick gå på ett par workshops osv. Jag valde att gå på en workshop som hette Rädda Världen, en helt underbar workshop och jag hade så kul!

Innan vi skulle lämna den otroliga tiden vi hade tillsammans fick man skriva upp ett varsitt projekt som man på fyra veckor skulle försöka lyckas med. 
 
Efter fyra veckor skulle man rapportera tillbaka till Andreas och Bodil som ledarna hette (och dessutom var dom bästa!) hur det hade gått. FÖr en gångs skull var jag väldigt sent ute och det var inte förrän nu i januari som jag skrev ett mejl/sms tillbaka om hur det hade gått.

Idag fick jag ett roligt samtal av dom som berättade att jag "vann" boken som skulle gå till någon av de ungdomar som hade valt workshopen. Blev jag glad tror ni? Absolut inte *visslar lite oskyldigt* Jag blev superlycklig! Det kändes som att jag för en gångs skull lyckades med något som jag så gärna ville driva egenom! Jag lyckades...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0