Snart är det dags!

För År 2009 Melodifestival!

Okej, visserligen är det ett par veckor kvar tills det riktigt drar igång men senglar man på startfälten kan man ju inte annat än bara önska den skedde här och nu, det är sannerligen är blandning av allt möjligt i denna lilla smet de har blandat ihop om man säger så.

Men om man ska snegla till det första startfältet, vilka två går vidare, och vilka får en andra chans. Det är kanonsvårt att avgöra men skulle jag nu, efter att ha kikat igenom lite vad de spelar för typ av musik och utan att ha lyssnat på låtarna(kommer säkert ändra mig) Skulle jag nog tro att av de 8 som är :

Nina Söderqvist
Jonathan Fagerlund
Shirley Clamp¨
Scotts
Emilia
Alcazar
Carloine of Ugglas
Marie Sernerholt

Då tror jag nog Marie Serneholt och Emilia kommer få fortsätta och så går Scotts och Jonathan Fagerlund vidare till andra chansen...men som sagt, har inte hört låtarna men det kommer nog ske en hel del förändring efter det^^

Kommentarer
Robban säger:

Jag får lust att stänga av TVn för all framtid bara jag hör ett ord om medlofestivalen!^^

2009-01-19 | 08:43:55 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0