När man vänder på dygnet...

Satt och läste en blogg nyss och så stod det "...nyss ätit middag..." middag tänkte jag och var tvungen att bläddra upp för att se när inlägget var publicerat...Vid 19-tiden. MEn självklart är det ju för alla andra är i normal dygnsrytm och jag i vadå, onormal? Ja det kan man säga...Vaknade klockan sisådär kvart över två idag så jag lär nog inte somna alltför tidigt...Ush, men har jag inte somnat innan fem imorgonbiitie så tänker jag nog hålla mig vaken hela morgondagen så jag "återvänder" till en normal dygnsrytm...Jag menar, om en vecka, då börjar skolan igen, vilket påminner mig om att jag borde träna till mitt SO-prov, kanske blir att sätta sig och läsa igenom det någon gång då...^^

Och det evrkar som att husefriden bryts imorgon när Anton och co kommer hem, det vill säga familjen...de kommer ju hem ganska sent så jag hinner ju vara själv på dagen med bästa vän i alla fall =)<3

Sen hoppas jag det är körslaget...och På spåret...svenssonsvensson har jag slutat nu-.-
Ja, tycker ni det är "kärring" programm?^^ Har ni tittat på det själv någon gång? Om inte, säg då inget^^

Nej nu bör jag väl börja med våran middag, får se om det blir pasta sås med pasta och bacon...

Ja ni kanske förstår nu att jag överlevde skräckfilmen^^



Just ja, för alla er som antecknar, jag och Louise smällde i oss en haöv (jävla) tårta^^ Det blir till att träna imorgon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0