Ja lite sent men ändå...

Mitt internet har krånglat hela kvällen. Höll på att bli halvt galen då pappa inte är hemma och kan fixa det haha, ibland är pappor bra att ha.

Jag hoppas ni alla fall har haft ett bra 2008, nu är det ett nytt år, med nya utmaningar =) Gav mig själv faktiskt några nyårslöften...

* Inplanerad studietid, alltså läxläsning samt fokus på skolan...
* Träna, något jag tycker är kul, typ simning samt en sundare livsstil...
* Försöka låta bli godis, dricka, chips och andra onyttigheter....Jag mår bätter av det, det är inte endast till för att kunna å ner i vikt...
* Börja älska mig själv mer. Se mig själv som en eprson som också kan få vara trött, sur och det alla andra kan...börja tänka på mig mer helt enkelt...
* Försöka att inte bråka med syrran^^

Det sista kan bli lite...hmm svårt men ska försöka..^^

Jag hoppas som sagt ni har haft ett bra år! OCh att det kommande, påbörjade 2009 blir än bättre=)


Kommentarer
Robban säger:

Det har från och tillvarit ett bra år.



2009-01-01 | 20:41:01 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Robban säger:

blev fel på första^^

Det har från och till vart ett bra år.



1 september 2008, 20:13 <3

2009-01-01 | 20:42:31 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0