Jag Lever!

Jag lever men jag mür inte bra. Det kommer ta ett bra tag innan jag kommer göra det igen, kommer aldrig glömma det här. Jag trodde det här hade blivit bättre och vi var pü väg mot framgüng men tydligen inte...Det blir för mycket...mür SÜ düligt...

Som sagt...är nere i Tyskland, bor hos världens underbaraste familj men ändü är allt skit. Allt är sü upp och ner. Har frütit Liter tror jag sedan jag kom hit. Min mentor har i alla fall ordnat sü jag für sova hos en svensk vän i natt och prata ut med henne. Emma, tack för att du finns<3<3<3...Fick ett samtal igür...Det kunde inte blir värre, fick ett likadant (vad nu samtalet handlade om) iadg, började grüta pü en güng...Fik som tur var pü min mentor som tog det sü jag slapp läsa det om och om och om igen...Det kommer i alla fall lösa sig när jag kommer hem. Nu ska vi ta tag i det här pü riktigt, nu gäller det bara att käpa och vara stark....

Jag är glad jag har er Louise, Emma, Robban och Alex, ni finns verkligen där! Känner mig bara sü jobbig! Tack <3<3

Har faktiskt handlat lite...En parfym  (39 kronor ;O Ett halsband 49 kronor...Ja vatten tuggmi och en penna..typ sedan mat dü men fan va trött jag är pü don ken nu...;O

Puss Puss!<3

(Ryan Air var bättre än förväntat speciellt med deras söta flygvärdinnor (KILLAR!) *host host*)

Kommentarer
Robban säger:

storshopparen! ;)

hoppas allt löser sig! <3

2008-09-25 | 18:16:38 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/
Alex säger:

Allt kommer att lösa sig det gör det alltid hur jobbigt det än är<3



och tack för att du finns med :)<3 ha nu så skoj i Duthcland och glöm inte titta fotboll :D dom har bra lag där ^^ <3

2008-09-25 | 18:26:05
Ferhat säger:

Tråkigt att du inte trivs där så mkt :P. Men vi ses snart igen :)

2008-09-25 | 21:52:09 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0