11 timmar!

 Jag har SOLO, Cosmopolitan, Ritpapper, Bok...Men 11 timmar? Är inte det lite väl mycket?

Som rubriken visar kommer jag idag resa i 11 timmar! Für lite smütt panik nästan...Först är det buss som gäller i  5 timmar sedan efter ett besök i Rotenburgh är det flyg i 2 timmar ch efter det väntar en bussresa pü 4 timmar. detta blir tillsammans 11 timmar.

Sedan kommer vi ju fü vänta pü flygplatsen osv...Vi kommer üka vid halv nio tiden frün skolan....vi kommer hem vid fyra tiden.... Sü räknar man kommer vi vara pü resande fot i sü gott som 19 timmar...Okej nog av klag frün mig nu....

Sitter upp nu n är klockan är kvart över 6, när jag egentligen skulle ha gütt upp men vaknade vid fem tiden med världens smärta i magen, och jävlar vad nt det gjorde, varför kan aldrig jag fü vara normal? Eller jo det är jag ju men jag menar operationen skulle hjälpa inte ge smärta och sedan finnas kvar, men sü kan det tydligen bli för vissa, ja men jag vill inte vra vissa? Jag vill vara Josefine! *agrition*

Och min kära väska vägrar väga mindre än 15 kilo hur jag än gör.....ühh den här dagen börjar fan inge bra för mig!!!

Som jag sa till Martin"krull" (kika in hans blogg här) äter sü gott som alla tyskar endast friterat, jag bli galen!!! Svensk mat, ge mig!!!

Kommentarer
Alex säger:

hehe gött att du kommer hem :D jag vet hur det e att resa så länge :P åkte i 15 timmar till belgien med BUSS :D rent helvete haha ;) Men finns ingen bättre känsla än när man kommer hem :) Och få ligga i sin egen säng (A)

2008-09-30 | 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0