Gustav In My Heart<33


Är det bara jag eller kan ni inte hålla med om att denna serie är superduperunderbar!? Jag är käääääääääääääääääääääääääääääääär!
Gustav och hans snabba repliker, karaktären kan ju få vem som helst att skratta även för små meningslösa saker ^^ Vad tycker ni om serien, tittar ni också på den?
För var det som en drog av att se på Greys Anatomy och Andra Avenyn, speciellt AA som gick 3 gånger i veckan men nu kan jag bara inte missa ett avsnitt av denna serie, snälla folk, hjälp mig på avväjning! Imorgon blir det ju en liten runda på Ge-Kås igen (^^) vilket osm står högst upp på "inköp" nu är box nummer ett av Svensson Svensson!

// Kram Josefine

Kommentarer
Robban säger:

Superskön serie ju! :D har missat några avsnitt men laddar ofta hem dom (A)

2008-10-25 | 22:55:07 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0