Jo det gick väl rätt så bra i alla fall..eller?

Jag blev korthårig, och lite "blondare" eller ja mer honungsbloond som min underbara frisör Cicci kallade det...I tre timmar satt jag bara där och blev riktigt ompysslad, ni vet när som masserar en medans de sköljer hået, sörvar en med The (som för övrigt smakade..*Hulkar* och håret är nu även platt, platt kort och ljust...Mammas vännina "utbrast" när hon såg mig, men kära nån du ser ju äldre ut...okej när man är femton vet jag inte om man vill vara så mycket äldre som dom påstod...25 e lite för gammlat haha...Men får ingen riktig bra bild men kanske tillräckligt bra för ni ska se skillnaden nu i alla fall...



På bild 1 så har jag uppsatt så lockarna syns inte och dock är jag ljusare i håret än vad bilden ser ut som på bild 2^^

Kommentarer
Lina säger:

vad fint det blev! :) det passar jättebra till dina ögon ;)

2008-11-26 | 08:05:16 | http://rojiblanca.webblogg.se/
Robban säger:

ja du ser ett par år äldre ut, kanske inte 25 men 17-18 iallafall^^



blev jättefint tycker jag =) och som Lina sa så passar de bra till din ögonfärg =P

2008-11-26 | 18:28:09 | http://thethoughtsofmurray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0