Den där Kärleken



"Kärlek är en känsla som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet"

Kärleken har kommit och knackat på min dörr, jag kan fortfarande inte tro det är sant....

Ni vet hur det är att vara nykär, eller att ni "älskar" någon men ni vågar inte säga det till personen ifråga, jag vet. Det är jobbigt som in i ******. Men tänk när man stöter på den riktiga kärleken, då man är två stycken som tycker om varann, det enda som betyder något. När man ler så fort man ser han är inloggad på MSN, man ser hans nummer på telefonen att det är han/hon som ringer just dig! Jag trodde aldrig jag skulle få vara kär, uppleva känslan av att någon tycker om mig så mycket att hela dens värld bygger på ord man sagt...Det enda man vill är att hålla den där personen i handen titta in i dess ögon och säga att man älskar honom/henne...Jag har aldrig trott man kunde älska någon så mycket, trodde kärleken bara var ett påhitt och att man snart skulle tröttna, men så är det inte, var dag så tänds den där gnistan igen...
 

Jag älskar dig Kevin<3

Kommentarer
Louise säger:

ni är så fina tsm :) glad jag är för eran skull gumman<3

jag älskar dig<3

2008-08-31 | 21:14:16 | http://saknardig93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0