Angående Headern...


Louise,  min bästa vän. Hon betyder grymt mycket för mig och en vardag utan en henne? Det kan jag inte ens föreställa mig. Hon och jag har genomgått så mycket tillsammans. Det jag trodde skulle splittra oss har bara gjort oss tättare och närmare varann. Älskar dig <3<3



Min syster (kolla in hennes blogg, har lovat att göra reklam xD) Min syster betyder för mig mycket. Men det är inte förrän nu på slutet vi kommit varandra mycket nära. Jag  har alltid älskat henne och kommer alltid att göra det men det är nu vi två börjat "umgåtts" vilket har gjort mig SÅ glad<3<3


Anton, kom som en gudagåva. Han är min lillebror. KOmemr alltid vara min lilla bebis även när han är 30 år xD Han har fått mig att se de ljusa stunderna i mitt liv. Älskar dig så otroligt mucket...allt du säger får mig att smälta...varje kram får mitt hjärta att ta ett extra slag. Jag älskar dig lillvännen min <3<3<3

Dessa tre personer som finns i Headern betyder så otroligt mycket för mig, därför förjänar de denna plats! JAg älsakr er och det kommer jag alltid göra. Ni har varit med på en otrolig resa genom gott och ont, glatt och sorgligt.
Men som vi säger (även Anton) Girlpowers, det är vi det<3<3


// J

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se säger:

Passa på att delta i min andra tävling också du hittar den i vänsterspalten. Det enda som krävs är egentligen en kommentar :) Lycka till!

2008-08-02 | 10:49:09 | http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0