Måste man ha svart

Fortfarande lite småsjuk, ush vad jag är trött på det här. Lite feber, en kropp som känns lika tung som bly och en hals som...ja..jag vet inte vad. Men men, kroppen tar ut sin rätt, men det kan inte vara det egentligen. Innan jul så stressade jag som en tok och var sjuk en vecka. Jullovet blev ganska turbulent det åå och sedan har det hänt mycket.

Nuförtiden krävs det inte mycket för jag ska sätta mig ner och börja störtböla. Jag orkar inte längre vara den som håller emot tårar, står emot ångesten och bara...orkar...

Nog om det.

Om ett par timmar åker jag till Östersund dock. Begravningen. Frågan jag har är, måste man ha svart? Alla mina svarta kläder är så gott som förstora så jag vette fn vad jag ska ha på mig...ett par svarta joggingbyxor? Nej något lär jag väl ruska fram. Men väskan(orna) är så gott som packade. En liten med kläder och dylikt, en med allt detta skolarbete en handväska...just ja sen data väskan(men den räknas inte)...

Det var som jag sa till min kära mor igår, om man kan "fira" med mat efter en begravning lär man väl kunna komma i valfri klädsel. Jag tänker då inte låta någon komma i svart när min dag är kommen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0