Inget bloggande och mycket plugg

Ja det förstår ni kanske med tiden att döma, klockan är *** snart halv fyra och jag har precis pluggat färdigt och då har jag hållit igång hela dagen lång... Egentligen borde jag väl sova men jag kände jag var tvungen att gå in och skriva av mig lite.

Jag har lärt mig mycket saker genom livet.
Vilka man ska hålla nära, vilka man ska ta avstånd från.
Men jag har lärt mig en speciellt viktig sak, det finns vänner och det finns vänner.
Man måste bara lära sig skilja på vem som är vem. Jag har lärt mig. Och jag
tänker hålla fast vid det. Dom som verkligen är mina vänner
det är dom som förtjänar min tid. Och jag som förtjänar deras.

Imorgon eller ja idag ska en av mina viktigaste vänner sova här.
Vi ska plugga då det är nationella imorgon (tis), Svenska A och på torsdag svenska C
Även om man inte kan plugga till nationella så ska vi plugga allt annat vilket är en hel del
men känner jag oss rätt kommer det nog bli en hel del flum bara haha.

Hennes namn är värt att nämna, Angelica.
Vi har väl alltid varit vänner, riktiga vänner men jag tror det är mer på senare tid vi verkligen unnat oss tid tillsammans
vilket för mig betyder väldigt mycket, vi båda har nog alltid vetat att den andre finns där, sån där känsla Som man inte kan
ha med alla men med henne, hon står alltid vid min sida. Hon var här för mig när en av mina närmsta släktingar
gick bort för lite över en vecka sedan. Hon fanns där, hon tröstade och försökte verkligen muntra upp mig.

I tisdags fick hon mig att skratta i över en timme innan vi skulle sova (vilket dock resulterade i en sömnlös natt med magkramper men det är sak samma) mitt i allt det ledsna fick hon mig att le, känna mig lycklig. Jag hoppas
innerligt att denna underbara person följer mig till Falu Fri, vi ska ju bli ambulans ssk båda två kan man ju hoppas: -)

Men oavsett om vi kommer att sitta och plugga NO i samma NO sal så kommer hon förbli en vän, en äkta vän, i vått och torrt!

Min Angelica!<3  (jag ska försöka norpa åt mig en bild på henne imorgon ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0